Jag vet inte längre?

Hara jag några riktiga vänner kvar?Jag vet faktist inte längre.

Det finns bara en person som verkligen är riktig och jag hoppas att jag har kvar henne hela livet.

I skolan har jag ingen annan än ”henne”.Alla andra ger mig konstiga blickar hela tiden och ibland känns det som att jag inte finns i deras närhet.jag kan tex stå 1 meter ifrån dom och ställa en fråga men det är ingen som svarar.

Jag känner liksom att jag inte är välkommen.När inte ”henne” är med mig så är det vissa personer som skiter i mig.de går ifrån mig,bryr si inte om att vänta,de sätter sig på ett bord där jag inte får plats,de pratar typ igenom mig, de vill inte ens att jag ska vara med i diskussionen.

En gång var det till och med så att det var en person som gjorde något på datan och så visade hon alla i rummet vad det var, men hon visade inte mig.

Tror faktist att jag bara har en riktig vän kvar....






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback