Fem sanningar om mig själv

# Jag vill oftast inte visa eller berätta för någon när jag är ledsen eller arg.
# Just nu är jag väldigt käääär,men vågar inte berätta det för honom.
# Jag kommer bli helt förkrossad om jag inte får någon biljett till Justin Biebers konsert.
# Jag tänker oftast mer på andra människor än på mig själv.Jag tycker det är jätte viktigt att andra har det bra.
# Jag är ganska stressad hela tiden, vill alltid vara i tid, typ 20 min innan jag ska vara där.





Hejhej, jag har en tävling på min blogg där man vinner valfritt skal, skulle vara super skojj om du vill vara med. direkt länk: http://bilderbyalice.se/2012/may/tavling.html#comment

Allt bra?? (:

2012-05-06 // 09:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback