Kossor!

God morgon :)
Ska snart åka iväg till en bondgård och kolla på koutsläpp med familjen,har aldrig gjort det innan men det ska nog bli kul.
Dagens planer för idag är som ni redan vet, koutsläpp sen när jag kommer hem ska jag till kungsmässan och ikväll måste jag plugga till franskan.Nu fick ni veta lite om min dag....Kram





» Lina

Min kompis hus håller på att möggla & ruttna så därför är hon med på en tävling där man kan få sitt hem målat. Och man röstar på tävlingen, och det skulle betyda jätte mycket om du röstade på henne här:http://tavla.beckers.se/gallery/solo/id/60



Säg gärna till när du röstat på min blogg så att du kan få en fet länk som ett stort tack!

2012-05-01 // 13:28:40

Sv: Veckans blogg är avslutad på min blogg.

Se om det är just du som har vunnit! :)

Nu har jag startat en ny runda också så var gärna med i den! :)

Följ mig gärna genom Bloglovin. :)

Ha en bra dag!

2012-05-01 // 20:23:44

Fin blogg, kolla gärna vår!

2012-05-01 // 21:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback