Nervös

Nu är jag jätterädd. Några andra tjejer från andra klassen berättade att matteprovet som jag ska göra imorgon är jättesvårt. Jag kan typ inte tänka på något annat. Är verkligen jättenervös. Om jag får mer än tre fel på ett prov så blir jag deppig och besviken på mig själv. Jag är ingen "plugghäst" direkt men jag tar skolan på allvar. För om man inte bryr sig om sina betyg nu och sedan kommer på i nian att "Oj, jag måste nog höja mina betyg för att komma in på gymnasiet" då är det ju nästan försent. Så det bästa är att alltid göra sitt bästa :D Kramizzar!





» Ida

Ha en bra kväll! ♥

2012-05-23 // 18:01:15

Lycka till på provet (även om det kanske är lite sent)

2012-05-24 // 13:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback