Regn!

Jag hade rätt om vädret! Det spöregnade när vi skulle cykla hem, och det blev ju inte bättre av att Isabells kedja på cykeln lossnade. Haha, vi försökte sätta tillbaka den men det gick inte så vi var så smarta att vi kom på att vi kunde gå in på Mekonomen och fråga om dom ville hjälpa oss.  Snälla som dom var så var det en kille som erbjöd sig att hjälpa till. Han var verkligen jättesnäll. Kommer aldrig glömma honom! (Okej, det sista kanske var lite överdrivet men ni förstår vad jag menar) Nu ligger jag iallafall med blött hår och mysbyxor i sängen under täcket och myser med katten. Mina fingrar svider fortfarande från cyklandet i det kalla regnet. Kramar!




» Emma

Gud vilken fin blogg!!

2012-05-16 // 14:38:37

svar; hehe okej, haft en bra dag? :)

2012-05-16 // 17:12:34
» Tette

Hejsan! Tack för "inbjudningen" Eller vad man ska kalla det för. =P

Jo jag kanske kan vara med i veckans blogg ^^



Vad hittar du på annars för skoj då? (=

2012-05-16 // 18:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback