Svar på frågestunden

Har du några husdjur?
Ja, jag har två katter som heter Smulan och Nisse
Gillar du någon kille just nu?
Japp, men jag berättar inte vem.
Viken är din största dröm?
Min största dröm är att få träffa Justin Bieber
Hur ser ditt rum?
Jag lägger ut en bild på mitt rum om några dagar
Har du färgat håret någon gång?
Jag har färgat en gång till kasanjebrunt men jag tyckte inte att det var snyggt på mig så jag färgade tillbaka till min naturliga hårfärg.
Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen i början av detta året,alltså i snart fem månader
Vilken är din favoritparfym?
Min favoritparfym är "Someday"-Justin Bieber
Vilket är ditt favoritämne i skolan?
Idrott
Hur länge har du spelat innebandy?
Jag började spela när jag var sju år :)
Vilket schampo använder du?
Just nu använder jag Gliss
Vilken är din favoritfärg?
Rosa och vit
Vilket är ditt favoritland?
Mitt favoritland är Thailand, det är verkligen helt underbart att vara där :)
Nämn fem vänner som betyder mycket för dig:
Isabell: Utan henne skulle jag inte klara av skoldagen,hon får mig alltid att le och må bra. Man kan inte ha tråkigt med en sån tjej.
Nathalie: Henne har jag känt nästan sen jag var nyfödd, tror hon var min första kompis.Innan gjorde vi massa saker tillsammans men tror att vi glider ifrån varandra nu. Vi har inte träffats på ett tag nu. Saknar dig!
Lisa: Det var hon som övertalade mig att börja i innebandy, utan henne så hade jag säkert suttin inne på mitt rum hela dagarna.
Orkar inte berätta om fler, men det finns många mer som betyder mycket för mig.
Cola/fanta?
Cola
Svart/vit?
Båda lika mycket :)
Långt hår/kort hår?
Långt hår
Sommar/vinter?
Sommar
Hårt bröd/mjukt bröd?
Mjuktbröd
Vem är din bästa vän?
Isabell
Vilken är din favoritmat?
Tacos
Vem är din favoritartist?
Justin Bieber
Hur många är ni i din familj?
Hos pappa är vi fyra och hos mamma är vi fem :)
Går du i någon sport?
Jag går i världens bästa sport,innebandy :P
Röker du?
Nej, kommer aldrig att göra heller
Vad är din mening med livet?
Jag vet inte riktigt men det är nog att ha roligt...
Vad är det bästa du vet?
Det bästa jag vet är att vara med min familj
Om du har några planscher i ditt rum,hur många har du då?
Jag har massa planscher i mitt rum, om man lägger ihop planscherna som jag har hos mamma och pappa så blir det närmare bestämt 32 st





Hej ! KL 13 kommer de upp en länk till dig :P <3 är dte okej?

2012-05-04 // 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback