Gravid 14:åring

Det är helt sjukt , jag förstår inte hur man kan blir gravid så tidigt. Hon var 14 år när hon blev gravid. Det verkar helt otroligt, det är som att jag skulle ha en dotter nu. Nej, den tanken är hemsk. Inte för att jag hatar barn (jag kan inte motstå dom) utan för att jag tror inte att jag skulle kunna ta hand om ett barn just nu. I den här bloggen som jag snart kommer länka så är det en tjej som heter Mikaela, hon har då en dotter. Och hon själv är 16 år. Jag tycker verkligen att ni ska kolla in den. Men hon skriver lite för privata saker enligt mig. Hon verkar också väldigt "barnslig" för att vara mamma. Men det borde ju vara jättesvårt att vara mamma i hennes ålder. Så jag säger bara, kolla in den: Klicka på bilden... (:
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback