Plugga nu linnea!

Vaknade i morse av att halsen brände så jag sprang till köket för att dricka vatten, och det blev ju inte bättre.Så jag har fått leva med det hela dagen. Men som tur är så kommer pappa snart hem med lite halstabletter :) 
Dagen idag har iallfall varit ganska härlig. Jag hade bara lektioner på förmiddagen eftersom att efter lunchen så skulle jag, Isabell, Ilona, Paulina, Josefine och Emelie cykla till "innerstaden" för att intervjua en butik till So:n, vi ska typ stå på aranäs-gymnasiet för att berätta om ett yrke. Josse och Paulina skulle åka till CC och vi andra åkte till Lindri! Vi trodde att det skulle ta drygt en timma att ställa frågorna men det tog bara en kvart så det gjorde att vi fick sluta 1 h och 45 min tidigare, och det behövdes verkligen. Kände inte att jag orkade med att sitta på engelskan med den här halsen. Så nu sitter jag hemma i soffan. Egentligen ska jag plugga till so-provet som är imorgon men eftersom det finns mycket intressantare saker än att plugga så blir det ju inte så lätt. Nää, men jag får faktist plugga nu. Om jag får alla rätt på provet så får jag ju 100 kr av pappa :D Kramar!
 
( gammal bild)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback