Fullt upp!

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag hade fullt upp hela dagen:
 
* Jag vaknade kl 08.30 för att gå bort till stationen och sälja Gt. När jag kom dit så var det någon som hade stulit två av mina tidningar så det blev ju ett litet problem. 
 
* När jag hade varit ute och sålt GT i en timme så var jag tvungen att skynda mig hem för att byta om och sticka till stallet. Och självklart så ville inte lille Hosse samarbeta så jag fick inte tag på honom i hagen. Och det tog ju sin lilla tid. Men sen kom vi iallafall iväg och då var vi ute i ungefär 1 och en halv timme. 
 
* När vi kom tillbaka så hade mamma kommit och då ville Inez rida, så jag ledde runt henne i ungefär 20 minuter.
 
* Sedan var det bara att skynda sig hem för att hinna duscha innan gästerna kom. Inez hade ju släktkalas.
 
Så, ja. Ni kanske förstör varför jag inte hann uppdatera igår. Men nu ska jag iallafall läsa lite No. Sen blir det sova! Kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback