Grattis på födelsedagen min lilla prinsessa!

Jag vill bara säga grattis till min älskade lillasyster som fyller 9 idag!
Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig. Du kommer alltid med så roliga ideér och jag är stolt över dig. Du slutar aldrig kämpa när det blir jobbigt, istället frågar du om hjälp eller försöker lösa problemet själv. 
Den dagen då du kom hem från innebandyträningen och berättade att du hade gjort fem mål så var du jätteglad. Du sa till mig att det var för att jag hade lärt dig att bli bättre. Du berättade också hur glad du var över att ha mig som din storasyster, du sa att jag var bäst i världen. Och jag vill bara säga att du också är bäst i världen. Jag älskar dig enormt. Det är klart att alla syskon bråkar ibland men det löser sig alltid och du säger förlåt medan du ger mig en kram. Du betyder enormt mycket för mig, min lilla prinsessa. Hoppas du får den bästa födelsedagen på länge. Jag är stolt över dig. Många kramar från din storasyster!
 


 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback