Januari 17 2013

Som ni nu märker är bloggpausen över och jag hade tänkt att komma igång igen. Uppdateringen blir nog som var den innan, om inte lite bättre. Jag hade tänkt att lägga ner lite mer tid på bloggen nu och satsa för att få lite fler läsare. Önska mig lycka till....! 


Nu har jag iallafall precis kommit hem från träningen. Jag fick reda på att hela min kedja är uttagen för att spela DM (distriktsmästerskap). Det ska bli jättekul. Och träningen idag gick ju jättebra. Vi fick igång ett kanonbra passningsspel och ja, det var verkligen jättekul. Nu är vi taggade för matchen på lördag!! Bara min fot inte blir värre.... Jag vet inte vad jag gjorde på träningen men nu när jag kom hem så fick jag helt plötsligt ont på undersidan av foten eller något. Och blir det inte bättre till imorgon och på lördag så blir jag inte glad. Vi ska nämligen göra beep-testet i skolan imon. Och om jag inte gör det så kommer antagligen mina betyg sänkas! Jag hade ju laddat upp för det här testet i flera dagar också, nu kände jag verkligen för att slå mitt gamla rekord....och allt detta ska förstöras på grund av min dumma fot. Eller ja, allt kanske inte är förstört än, det kan ju bli bättre till imon, eller hur? Håll tummarna för mig! Många kramar.

 

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback