Skog, skog, skog

Jag måste skriva det här inlägget lite snabbt nu, för närsomhelst kommer mitt internet att försvinna. Jag är ju hemma hos Josephine ute i skogen och där vill inte 3 fungera. Så ni kanske förstår att det blir väldigt krångligt att uppdatera mer under kvällen, men imorgon ska jag sitta i bilen i sammanlagt tre timmar och då kan jag ju passa på att uppdatera. Vi ska ju åka ner till Halmstad och spela match mot Kusten. Senaste gängen vi spelade mot dom så spelade vi 1-1 men då underskattade vi dom rejält. Vi tog ut segern i förhand och det gick ju inte så bra som man kan se på resultatet. Men den här gången ska dom inte underskattas. Därför kommer vi vinna imorgon.... Det måste vi iallafall! Och jag är så himla taggad!
Mer uppdatering imorgon, många kramar! (Dagens fotomodell är pappa som egentligen inte ville vara med på bild)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback