Varför ska livet vara så komplicerat.....?

Jag tror att jag måste ta en liten bloggpaus. Jag vet inte hur lång den blir men jag hoppas att det inte blir för länge. Det hände nämligen en sak idag som gjorde mig väldigt ledsen, men det kan jag inte ta upp nu på bloggen för det är "hemlighetstämplat" eller vad man nu ska säga. Och jag vill inte ta upp det heller för just nu känns det bara så jobbigt, jag vet inte hur mycket jag har gråtit idag..... Men eftersom jag hade startat en liten tävling så måste jag ju avsluta den också. Därför kommer det ett inlägg imorgon med vinnaren som har vunnit länkningen.
Som sagt, jag hoppas att det inte blir en för lång paus. Jag kommer tillbaka så fort jag känner mig bättre. Många kramar till er, mina kära läsare!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback