Waaaaazup... Vem skriver så egentligen?

Hej det här är ett gäst inlägg av mig Jennifer... :D
I alla fall så sitter vi och väntar på att skolan ska börja jag ska ha matte i typ två timmar känns det som och Linnea ska ha so en snygg vikarie... O shit varför har inte jag han som vikare jag vill med ha honom som vikare Buhu... :(
Okej så vi ska ha våran vanliga tråkiga lärare Ingela och dom en snygg vikare i so avundsjuk asså.
Senare idag ska vi s något jävla beep teste eller pip jag vet inte aja man ska springa fram och tillbaka i gympa salen inte kul inte kul...
Jag dom år sjukt trött sen fotbolls träningen igår ingen Idé att klaga hihihihi nu ska Linnea ta ett foto på mig så att ni kan se hur jag ser ut...?
Hejdå!!!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback