Lyckligast på jorden!

 
Ahhhh, jag är så glad. Oscar var jättebra idag! Efter hans uppträdande kunde man ju får autografer och ta kort med honom. Men kön för att göra det var jättelång, jag och Isabell blev ihoptryckta och kunde nästan inte andas, också var det typ några som började bråka, jag trodde nästan att dom skulle börja slå varandra. Så ja dagen har varit helt amazing. Som ni ser fick jag också en bild med honom + en kram!
När han sjöng Danza Kuduro så tog han i min hand tre gånger, TRE gånger! Jag kan fortfarande inte tro att det är riktigt sant, jag är fortfarande skakis! Dagen har verkligen varit helt underbar. Jag har fått autografer från alla som var där: Manda, Alexander, Njoy, Freja & bästa Oscar! Oscars autograf ska jag självklart sätta upp på väggen :) Kramar från en överlycklig tjej!




Det här börjar bli lite rörigt! Hehe, jag måste bara fråga, gillar du Justin Bieber eller Oscar mäst? <3

2012-12-01 // 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback