Dålig uppdatering

Förlåt för den dåliga updateringen idag, men jag ska inte ljuga och säga att det aldrig kommer hända igen. Jag kan absolut lova att det här inte kommer vara första gången med dålig uppdatering. Så ni kommer nog få stå ut med det här ibland! Jag har ju inte alltid så mycket tid över men jag försöker uppdatera så mycket jag kan. Imorgon kommer jag ha fullt upp men ni får ett tidsinställt inlägg och så uppdaterar jag mer om min dag på kvällen :)

Men idag har jag iallafall varit i skolan och haft utvecklingsamtal, mitt enda mål blev som vanligt att prata. Jag har haft det målet varenda år. Haha, det kommer nog aldrig förändras. Det finns ju inget att prata om på lektionerna! Menmen, efter skolan åkte jag iallafall till sjolöholms slott, har ingen aning om hur det stavas men där var jag iallafall på julmarknad med mormor, morfar och småsyskonen. Jag har bara varit där en gång innan och det var när jag var liten, så det var jättmysigt idag.
Nää, nu ska jag gå och lägga mig. Kramar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback