Du förstår inte hur mycket jag älskar dig

 
Det finns en person som jag kan berätta allting för.
Det finns en person som jag kan vara mig själv med.
Det finns en person jag kan bråka med och veta att vi alltid kommer bli vänner igen.
Det finns en person som alltid ställer upp för mig, oavsätt vad.
Det finns en person som är djupt inne i mitt hjärta. 

En person jag aldrig skulle klara mig utan.
En person jag känt i många år nu.
En person som är mitt allt.
Utan henne är jag ingenting.
Jag älskar dig. 
Isabell -  Bästis




Åååå going! Du är den bästa och jag kan verkligen vara mig själv med dig och jag tycker att du är aldeles för snäll och go mot lilla mig! Älskar dig med gumman!



2012-11-22 // 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback