Måndag

Näsan rinner, halsen gör ont och vi har igen ipren hemma. Kan det bli bättre? Jag är så trött och jag kände verkligen att träningen idag blev helkass från min sida. Ibland kan man inte göra något åt det men eftersom det är match imorgon så borde man ju varit lite mer taggad på träningen idag. Hoppas inte jag förstörde så mycket för de andra.

Redovisningen idag gick iallafall helt okej. Jag kunde ju haft lite mer bilder men jag hoppas det blev bra ändå :) Nu när redovisningen är avklarad så är det ju bara två saker att plugga till den här veckan - Franska verben som jag ska kunna till på torsdag & No-provet om ekologi som också är till på torsdag! Och det betyder att jag måste sitta och plugga hela onsdagen. Jag orkar inte med skolan ibland! Godnattkramar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback