Min dag...

Jag lovade ju att jag skulle uppdatera om min dag så här kommer den:
Jag vaknade klockan 9 och tvingade mig sedan iväg till Inez träning eftersom jag sedan skulle träna med F01 efter hennes träning i lindälvshallen. Men när jag kom dit så skulle träningen helt plötsligt vara i tingbergshsllen istället eftersom pojkarna skulle spela sammandrag i lindälv, då fick jag cykla dit. När den träningen var slut så hade jag en timme på mig att äta, duscha och byta om innan jag skulle vara hos Amanda med Emelie och Isabell. När jag väl var hemma hos Amanda så spelade vi monopol och lyckades bränna två omgångar popcorn i kastrullen. Haha, jaa? När popcornen var klara så fick vi bråttom till facklan för att se Breaking Dawn part 2 och den var ju lika bra som första gången :)
Så ni kanske märker att jag har haft fullt upp hela dagen, men jag hade ju superkul också. Det roligaste var skrattet som uppstod när Emelie skulle göra en snygg entré men istället ramlade hon ner för halva trappan. Ahaha! vi kunde aldrig sluta skratta. Det var så roligt, det gjorde verkligen min dag. Jao, det var min dag. Nu ska jag nog gosa lite med lilla Cocos. Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback