Choklad....

Jag är väldigt stolt över mig själv..... Jag har äntligen lyckats tvätta mina kläder. Haha, jag hade faktist tänkt att göra det i söndags men så har det liksom inte blivit av. Men idag gjorde jag det, jag tvättade!! Haha, som ni kanske förstår är jag väldigt trött just nu. Jag har legat med en ansiktsmask med doften av choklad i 20 minuter nu. Jag vill nästan slicka mig runt munnen för att det luktar så gott. Men på förpackningen stog det klart och tydligt - Det ser ut som att det är ätbart, det luktar även gott. Men det är ingen bra idè att stoppa krämen i munnen. Haha, höll typ på och dö när jag läste det. Även om man blir frästad att stoppa det i munnen så förstår vilken människa som helst att man inte ska göra det? Fast jag är ju smartare än de flesta andra. Nej, det kan jag faktist inte säga att jag är. Nu känner jag att det här inlägget börjar bli lite tråkigt så jag slutar nog här och bjuder på en bild istället! Kram.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3208782/images/2012/pic_50d0a3b9e087c31dbcb08bed.jpg" class="image">






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback