Lite kortfattat om min dag!

Dagen idag började med att jag gick upp tidigt för att kolla på Inez träning, sen gick jag till kungsmässan för att shoppa julklappar men jag lyckades bara hitta en till Moa. Efter det skyndade jag mig hem för att äta eftersom jag skulle åka och hämta Liv,Lisa och Sanna innan vi skulle åka iväg till matchen med 00:orna. Jag tycker faktist att vi borde vunnit matchen, men jag gjorde ett mål iallafall :) När matchen var slut så åkte Lova hem med mig istället för Sanna och så satt vi i bilen och flummade. Haha, Lisa hade drickit cola och var totalt övertrött! När Lisa till slut hade lugnat ner sig så satt vi i bilen och sjöng till musiken på radion. Hahah, den enda som egentligen kunde sjunga var ju Lova!
Nu ska jag nog gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imon för att sälja GT. Kramar!





Fin blogg :)

2012-12-16 // 12:42:00

Fin blogg :)

2012-12-16 // 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback