Svar på frågestund

Vilken är din favoritfärg?  Min favoritfärg är rosa
Har du några djur? tre katter
Gillar du Justin Bieber?  japp
Hur många är ni i din klass? 21
Vad väljer du helst, bara äta macka hela ditt liv eller aldrig få spela innebandy? Jag kan inte ge upp innebandyn så därför vääljer jag att äta macka i hela mitt liv
Vad betyder ditt lag för dig? Jag skulle nog inte kunna leva utan dom, så dom betyder verkligen mycket
Gör du bloggdesigner till andra? Om jag har tid
Vem är din idol?  
Vilket är ditt favoritämne i skolan? 
Vad heter din bästa vän? 
Justin Bieber, Oscar Zia & Ulrik Munther
Vad skulle du göra om du inte fick spela innebandy på ett helt år? Jag skulle varit deppig hela tiden, jag tror inte att jag skulle klara det.
Var köper du dina kläder?  Jag köper kläder på olika ställen hela tiden, men det blir oftast ullared eftersom vi är där ganska ofta med familjen
Hur många syskon har du?  
tre
Vad vill du jobba med när du blir stor?
Jag vet inte det än
Vad är din högsta önskan?
Just nu vill jag ha en pojkvän men annars är det att träffa Justin Bieber
Vilken är din favorit film?
Twilight
Gillar du gurka?
Japp
 Har du någon pojkvän? Nepp
Vad gillar du att göra på fritiden? Spela innebandy och vara med kompisar 
Vilken är din favoritmat?
Pizza
Har du någon fobi?
Jag vet inte riktigt, men jag tycker inte om att sova med dörren stängd
Gillar du hästar?
Jao
Vad heter dina kusiner?
Matilda, Malte, Nils, Anton, Melker, Hugo, Tuvalie & Melvin
Vad har du för språkval?
Franska
Har du någon favorit tv-serie?
Grey's Anatomy
 cola/fanta? cola
svart/vit? svart
godis/chips?
godis
mamma/pappa?
båda
skola/kompisar?
kompisar
hästar/hundar?
hästar
 Har du en egen häst? Nej, men jag skulle vilja ha
Vad heter ditt lag? Varla IBK
Har du någon bästa vän?
Japp, Isabell <3
 Har du långa naglar? Jag tycker det iallfall
Hur många tår har du? haha, 10?
 Hur många djur har du? 3 katter
Vem var din första idol? Linda Bengtzing
Hur många örhängen har du?
ingen aning
När började du spela innebandy?
när jag var 7
Har du ätit banan idag?
nepp
Hur många kvadratmeter är ditt sovrum?
Haha, jag orkar tyvärr inte ta reda på det nu, men jag kan väl gissa på 12 
Är du bra på redskaps- gymnastik?
Absolut inte
Vad är viktigast för dig i livet?
Att ha kul
 Vad har du för skor? Jag har många olika skor, men idag hade jag på mig converse
Hur ser din mobil ut? Den är en svart iPhone 3gs
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback