Sverige - Tyskland

Märkte att det blev ganska mycket stavfel i det förra inlägget, men till mitt försvar så skrev jag faktist på mobilen och jag satt i en bil. Haha, bra ursäkt va? Nu liggger jag iallafall nerbäddad framför teven och titta på VM i innebandy. Sveriges landslag spelar mot Tyskland och jkust nu leder dom med 9-0. Och på matchen i torsdags mot Slovakien så vann dom med 18-1. Sverige äger ju! Och Karl-Johan ( nr 16 ) och Linus ( nr 26 ) spelar ju jättebra idag.Det är dom som jag gillar mest och som jag fick autografer av när vi kollade på sverige-norge med laget. Nu måste jag fortsätta heja på Sverige även om jag vet att dom redan vinner, och det betyder ju att dom spelar finalen imorgon! Kramissar. Nu blev det 11-0 till Sverige, Whoho!
 
          
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback