Hej hoppsan

Hej det är Isabell här igen som blir tvingad till att skriva här!
Ja vad ska jag skriva då? Jo vi hade ett matteprov idag på tabeller och diagram!
Och det gick sådär tror jag för mig för på sisssssssssta frågan tänkte jag lite fel.
Nu sitter vi och väntar på att vi ska gå in på gympan och jag tror att vi ska ha fångarna på fortet (vad det nu är).
Jag hoppas det inte är tråkigt för det skulle ju vara kul om det var något kul (konstig mening).
Jajajajajajaja vet ej vad som ska skrivas jo jag kan skriva att Linny och Jag ska köpa påskägg till
varrannndra som vi brukar. Jag har köpt ett ägg men inte godis för då skulle det bil stenhårrrrt.
Det här blev ett tråkigt inlägg men jag skulle skriva här för att Linnea skulle ha kvar den här bloggen och det vill ni vella (hon måste bara göra lite mer inlägg så blir detnog bra)!
Ha det gött igelkött!
<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback