Jag vet inte vad jag ska ha för rubrik

Såg ni Dannys min när han fick reda på att han inte hade vunnit? Det är faktist synd om honom <3 Det här var ju andra gången som han kom tvåa. Men loreen förtjänade att vinna även om jag tycker att Dannys och Ulriks låt var bättre.
Jag blev så jävla sur på Norge och Bosnien skitarna för att dom inte gav ett enda poäng till Ulrik.Han skulle i allafall fått en tolva.
Oj,hehe nu blev det väldigt mycket om melodifestivalen.
Har varit och hämtat min ny Varla-dress på inter sport men trycket med mitt namn kommer inte föränn om tre veckor så då tycker dom att jag ska komma tillbaka. Varför kan dom inte ha några bokstäver i affären? Det skulle bli mycket lättare.
Passade på att köpa ett par ny vårskor när vi ändå var på kungsmässan och dom blev knallgula :)
//Kram





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback