Vi sitter på No:n

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj!
Nu är det jag Isabell som skriver! :) Linny (Linnea) som typ alla kallar henne sitter på min vänstra sida och vi sitter som sagt på No:n..... inte kul men vi överlever nog!
Jag kan beskriva Linny lite.. okej hon är den snällaste och gulligaste vän man kan ha och hon ställer alltid upp! Jag tycker sååååååååååååååååååååååååå här mycket om henne!
Vi har gått i samma klass nu i 5 år eller något! Och det är länge tycker jag!
När dennna suuuper långan No:n är klar så ska vi ha en super lång So också men jag får gå 10 minuter tidigare än alla andra för jag ska till sjukhuset och ta spruta! Inte så kul men jag har inget imot det om man säger så! Så det blir nog bra (man vill ju inte ha livmoderhalscanser)! Jag personligen tycker att man ska ta sprutan men man får ju välja själv!
Detta kanske inte var så roligt att läsa men jag gjorde mitt bästa!
Kraaaaaaaaaam! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback