Är ni säkra på att det är sol?

Om man går in på facebook,instagram och bloggar så ser man tusen statusar/inlägg och bilder om att det är sol.Är ni verkligen säkra på att det är sol och varmt ute?  Haha, tycker bara att det är lite onödigt att alla skriver ungefär likadana saker. Men för att ni ska vara helt säkra på att det är varmt ute så ska ni få läsa mitt inlägg.

Vaknade idag av att solen sken in genom fönstret, sedan var jag ute och cyklade en stund i det härliga sommar-vädret. Ungefär vid 13 så åkte vi och lämnade lilla Inez på kalas i djungelrummet. Under tiden som hon var på kalas så åkte jag och mamma upp till Varla för att dela ut reklam. Det var väldigt varmt där uppe, termometern på bilen sa att det var 27 grader i skuggan, det kallar jag varmt. Men äntligen har värmen kommit, så därför ska jag inte klaga. Hoppas den stannar nu bara.
Nu borde ni ha blivit riktigt säkra på att det är sol och varmt. Kramar från mig.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback