Lussebullar...

Hej allihopa! Jag har haft väldigt fullt upp under de senaste dagarna så därför har det inte blivit någon uppdatering.
I onsdags var vi med klassen på "made by kungsbacka" som var på aranäs-gymnasiet. Vi skulle typ visa upp några tavlor där vi hade skrivit om ett företag. Men våran so:lärare hade inte planerat så bra. Vi skulle nämligen stå och visa upp dom på ett typ helt öde ställe! Haha, det kanske inte blev så lyckat men under resten av dagen gick vi på två olika föreläsningar... Nästan alla borden som visade upp något under mässan hade massa godis. Så vi gick typ och käkade oss feta på godis! Gott var det iallafall. Och idag har jag haft två prov, så därför har jag varit tvungen att plugga hela veckan. No-provet kändes som att det gick bra, jag kunde svara på alla frågor! Och teknik-provet gick också bra, man skulle programmera en robot att köra på ett visst sätt och jag blev nästan klar först :) Juste, vi fick tillbaka matteproven idag också. Jag fick alla rätt på den första delen och två fel på den andra delen. Jag trodde att det skulle bli sämre men jag är nöjd med mitt resultat!
Och när jag kom hem från träningen för drygt en timme sen så hade mamma bakat massa lussebullar. Det resulterade till att jag nu ligger och mumsar på min fjärde lussebulle!
Haha, nu fick ni en liten rörig sammanfattning av mina senaste dagar. Många kramar från mig, godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback