Nu vinner vi..

Just nu sitter jag och tittar när resten av laget spelar match....Ah, jag hatar min fot. Bara för att jag var tvungen att stuka den på matchen i fredags så kan jag inte vara med på matchen idag mot Onsala. Men det verkar ju gå bra utan mig :) Nu leder vi med 3-1!
Och matchen i fredags gick ju också bra om man räknar bort min lilla olycka, vi vann med 2-1 mot tvååker och det gjorde att vi leder serien :) Det är en härlig känsla! Och jag blev lite förvånad när jag gick in på hemsidan och såg att jag också ligger först i skytteligan, det har aldrig hänt tidigare :D men glad för det är jag iallafall.... Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina underbara brudar! Nää, nu får jag fortsätta titta på matchen. Jag måste ju heja lite från läktaren....!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback