Nya förebilder!

Matchen i fredags var sjukt rolig. Sverige spelade jättebra och i deras uppvärmning så gjorde dom likadana övningar som vi brukar göra (det gick bara lite snabbare när dom gjorde det) Kvällen var verkligen bäst. Jag och Kajsa satt på läktaren och ropade på nr 26 som heter Linus. Han var verkligen hur snygg som helst. Nr 16 som heter Karl-Johan var också sjukt snygg. Men eftersom hans namn inte är så coolt så gav vi honom smeknamnet Svampen. Haha. Han ser verkligen inte ut som en svamp, han är typ en blandning av Eric Saade och Tom Cruse, och resultatet av det blir sjukt snygg. Och det hela blev ju bara ännu bättre när jag,Kajsa och Emma stannade kvar en stund. Då fick vi autografer av målvakten, Linus och Svampen. Så nu tänker jag aldrig tvätta mina aramar igen. Nää, men det verkligen jätteroligt. Och jag har ju fått 2 nya förebilder också :)
Förresten, Sverige vann med 11-3 och Svampen gjorde två mål! Utklassning på hög nivå!
Jag bloggar från mobilen nu så det kommer ett annat inlägg med lite bilder. Kram!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback