Rubriken skriver man sist-Linnea Nordqvist

Hej, för omväxlings skull är det inte Linnea som skriver.... det är Isabell den bästa som skriver och jag ska dela med hur min fantastiska dag ska se ut! Först så ska jag gå klart i skolan och det är bara en lektion kvar och det är Spanska (jag har ett spanskaprov imorgon). Spanskan slutar kl 14:15 och då går jag hem med min kusin Ememlie som går i samma skola som jag fast hon går i paralellklssen. När vi har kommit hem till mig så ska jag ta på mig mina  ridkläder och äta något lätt. Sen så hämtar Emelies pappa oss och kör oss hem till Emelie som då tar på sig sina hästkläder och sen sticker vi till stallet! Jag ska rida på en Islandshäst som heter Joel för att min lille Keli plutt har varit dålig och är nu och tränar upp sig. Men hästen Joel jag ska rida på han är jättesnäll och go! (Som linny) Fast Linny är inte gammal men ni fattar! Sen rider jag och Emelie ut i skogen och sen åker vi hem och jag ska plugga inför mitt spanska prov som jag ha imorgon!
Så nu har ni fått läsa om min tråkiga dag (fast den är inte tråkig alls tycker jag) men ni får stanna kvar på denna bloggen och läsa den för det tycker Linnea (linny) skulle vara jättekul och bra!
Hejdå och tack för denna gången! 
 
Nu ska ni få se en blid på mig och Keli!
Och en bild på bara mig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback