tagga träning

Sitter här med svenska-läxan. Jag försöker få in massa fakta om spöken i min trånga skalle. Vi ska ju redovisa om ett valfritt ämne och då valde jag spöken. Jag är jättenervös, även om det är en vecka kvar tills jag ska redovisa. Man får ju vara i god tid. Menmen, om ungefär en timme så ska jag sticka iväg till lindälvshallen och träna med mina underbara tjejer. Jag är verkligen taggad för träningen idag. Jag vet inte varför men det känns bara så roligt att träffa laget och ha lite kul, jag har ju inte sett dom på hela helgen eftersom det inte var några matcher. Men nästa helg är det två matcher och då ska jag se till att vi vinner, haha. Älskar er. Kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback