Breaking Dawn Part 2

Nu är äntligen biljetterna till Breaking Dawn Part 2 bokade. Det blev inte premiären för mamma tycker att det är för sent. Men det blev "föreställningen" efter premiären (17.00). Jag längar så mycket! Jag har väntat på det här jättelänge nu. Jag tror att jag är lite beroende av Twilight, jag har nämligen läst alla böckerna 9 gånger. Dom blir aldrig tråkiga. Jag skulle nog kunna läsa dom 10 gånger till om jag hade tid! Haha, nu sitter jag och tråkar ut er om hur mycket jag älskar Twilight, men jag har liksom inte något annat att skriva om. Ni får gärna komma med förslag i kommentarerna.  Det blir ju roligare för er att läsa om jag skriver om något intressant! 
Godnattkramar från en trött tjej!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback