Kvartsfinal!

Jag vet att det har varit dött här på bloggen under de senaste dagarna, men ni visste ju att vi skulle spela Gothia och då har jag helt enkelt inte tid med bloggen. Och eftersom vi spelade sista matchen idag så kommer uppdateringen antagligen att bli som vanligt imorgon. Vi spelade ju två matcher idag. Den första var åttondelsfinalen mot Palmstaden som vi vann med 2-1. Sista målet gjorde jag, det var ett skitskott men på något konstigt sätt så lyckades den komma in i mål.Stolt tjej, mitt första mål under Gothia :) Och eftersom vi vann den matchen så gick vi vidare till kvartsfinalen som vi spelade 4 timmar senare mot Onsala. Mellan matcherna taggade vi med Burger King, mums! Men på matchen mot Onsala var vi helt enkelt för trötta och spelade inte lika bra som på matchen innan, det ledde till att vi förlorade och fick åka hem idag. Men det betyder ju inte att Gothia är slut för i år. Det finns ju andra lag att heja på imorgon. Det blir antagligen killarna från Västerås vi åker och hejar på. Både Varlas B14 och B16 har ju åkt ut. Men men, sånt är livet. Haha! Nu fick ni iallafall en liten "redogörelse" om vad som har hänt under dagen. Kramar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback