Oscar Zia!

Jag lovade ju att jag skulle lägga upp bilder på Oscar från när han var i Göteborg, så här kommer dom. En aning sent men vad är det man säger? Bättre sent än aldrig, right? Som ni ser så är det väldigt många bilder men jag kunde inte bestämma vilka jag inte skulle lägga ut, alla är ju så fina. Men detta är inte alla bilderna jag tog, det är nog inte ens hälften av dom. Så ni får kommentera om ni vill se mer bilder! Och den sista bilden har ni ju redan sett, men jag är så glad över att jag fick träffa honom så den kommer igen, den är inte så bra men det är den enda jag har :) Kramar!
 
           
           
           
           
           
              
           
      
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback